Зворотній звязок

Гарантії

Що підлягає поверненню, а що ні?

Згідно ст.8 цього Закону при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.

Істотним недоліком, згідно п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак:

  • Він взагалі не може бути усунутий;
  • На його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
  • Він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі.
Обмін та повернення товару належної якості

Згідно ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням , але за умови якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. При поверненні грошей розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються в перебігу семи днів.

Для повернення необхідно мати:
  1. Заповнений бланк-заяву (заяву можна скласти при поверненні товару в нашому магазині або скачати бланк із нашого сайту самостійно)
  2. Документ, що підтверджуює особистість (паспорт, воідйське посвідчення, студентський квиток чи пенсійние посвідчення)
  3. Фіскальний чек про оплату